poniedziałek, 23 lutego 2015

Ciężkie uczucia



Też czujesz tą pustkę?
Która niszczy cię od środka
Zabiera twoje szczęście
Niczym jak matce noworodka,
Zostawia ból
W plecach nóż
Opuścił mnie mój anioł stróż.

Ludzie mszczą się dla przyjemności
Żywią się na mojej bezsilności!
Chcą zniszczyć mnie do końca
Potrzebny mi obrońca…

Tak was czyjś smutek cieszy?
To spadnijcie z wysokiej wieży
Poczujecie się tak samo
Na pewno będzie bolało.

Masz, weź moje serce
Bo dla mnie jest za ciężkie
Po prostu nie chcę tego czuć
Przestańcie mnie już kłamstwem kuć
Macie swoje życie?
to się nim zajmijcie
a nie brudnymi butami
w cudze, 
włazicie!

 Maryśka R.




No to lekko mnie nerwy poniosły, więc wiersz w nieco innym klimacie. Mam nadzieję, że się spodoba, pisałam go jednym tchem, każda literka powstała równo z biciem mojego serduszka,które pompuje i pompuje bo się troszkę rozzłościło. :)
Komentujcie, oceniajcie, to dla mnie bardzo ważne.  :*   

Dobranoc.

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście, wiersz troszkę w innym klimacie. Mimo wszystko bardzo mi się podoba. Widać, że piszesz sercem :). Ostatnia strofa... Tyle w niej emocji, ale jednocześnie pojawia się bezsilność i złość.
    Mam nadzieję, że nerwy przejdą i będzie wszystko okej u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czuję ten ból i powiedziałabym Ci, jak bardzo cierpię, ale ciężar mojego serca nie pozwala mi nic powiedzieć :)

    Piękne :)

    OdpowiedzUsuń