poniedziałek, 16 lutego 2015

Początki

Witajcie kochani i kochane :)

Mało kto tu zagląda, ale mam nadzieję, że z czasem będzie więcej czytelników.

Miałam już bloga i wstawiłam swoje najlepsze stare wątki na nowego.

Niestety musiałam usunąć starego, bo nie mogłam widzieć od was komentarzy i trudno mi się było odwdzięczyć. :(

Chcę żebyście wiedzieli, że ten blog jest o moich przemyśleniach, uczuciach.
Nie zawsze są one takie smutne, także można spodziewać się czegoś pozytywnego.

Do pisania namówił mnie mój chłopak, bo stwierdził, że mam "to coś", tą smykałkę do pisania.
Czekałam aż nazwie mnie "artystką" ale to chyba jeszcze nie  ten czas hah. :)

Jestem tegoroczną maturzystką i mam mało czasu na pisanie ale zaglądam jak najczęściej!
I piszę zainspirowana rożnymi wierszami Różewiczowskimi itd. :P
Chciałam napisać, że zaczynam od nowa, nie tylko bloga ale i życie.
Pewne rzeczy się pozmieniały i czuję się wolna, wyzwolona.
Coraz więcej we mnie energii, uśmiechu, nadziei.

Kochani obserwujcie, komentujcie, zadawajcie pytania, zostawcie swoją opinię! Odwdzięczę się na pewno! :*

3 komentarze:

  1. Heeeej ;]
    Serdecznie zapraszam na niedawno otwarty blog graficzny watch-meburn.blogspot.com :)
    Możesz tam wybrać dla siebie idealny szablon, złożyć propozycję, a już niedługo... złożyć zamówienie!
    Zachęcam jeszcze do wymiany linków w ramach współpracy, daj znać :)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w pisaniu bloga ;)
    Tematyka jest naprawdę interesująca, więc zapewne zdobędziesz wielu czytelników. Tym bardziej będzie to ułatwione, bo z posta wynika, że masz do tego smykałkę :D
    Życzę wiele weny ^^ http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmiem napisać "artystka". Po przeczytaniu Twoich wierszy jestem pod wrażeniem. Oby tak dalej :) No i oczywiście powodzenia na maturze ;)

    OdpowiedzUsuń