sobota, 28 lutego 2015

Chcę



Chcę czuć twój dotyk
Na moim rozgrzanym ciele,
kosztować ciebie
smakujesz jak miłość,
zobaczyć głębie twoich oczu
w nich ukryte jest szczęście.
Rozśmieszać cię,
by zobaczyć twój uśmiech,
który jest nadzieją na lepsze jutro.
Dzielić z tobą resztę życia, 
we dwoje iść tą samą ścieżką.
Czuć twoje ciepło,
ono leczy mnie ze smutku.

Mieć cię blisko
dla mnie znaczysz wszystko!
 Maryśka R.



Kochani na następny wpis trochę będziecie musieli poczekać. ferie się skończyły, pora zająć się szkołą. :(
Jak tylko znajdę czas postaram się dalej dzielić się swoimi uczuciami, emocjami.
Dobranoc :*

3 komentarze:

  1. O jezu świetny wiersz. Zazdroszczę talentu, jest taki... słodki, a jednocześnie trzeba się trochę zastanowić... czekam na kolejny i zapraszam do mnie http://wmasce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten wiersz. Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się fragment o smakowaniu jak miłość, reszta troszkę szablonowa.

    zapraszam do mnie, też czasem piszę wiersze
    stelciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń