piątek, 20 lutego 2015

Save me

Czuję się samotna
radosna chwila jest zbyt ulotna
umieram w środku
chcę żyć, cieszyć się
ale jak?
Nie umiem, uratuj mnie.

Jestem sama, zamknięta w czterech ścianach
myśli mam takie smutne, niebezpieczne…

Widzę zieleń, która jest szara
czasami biała albo czarna
a słonce jest księżycem
ludzie zaś esesmanami
świat stał się piekłem
tylko dlaczego jest takie zimne?

Jestem sama, zamknięta w czterech ścianach
myśli mam takie smutne, niebezpieczne…

Siedzę, myślę, udaję, a potem
płaczę, a serce niedługo stanie…
Uratuj mnie kochanie.

Kolejny cios w plecy
a umrę…
Może wtedy się uwolnię.
Nie, nie mogę
bo mam małą nadzieję.
Tylko, uratuj mnie.


Jestem sama, zamknięta w czterech ścianach
myśli mam takie smutne, niebezpieczne…


5 komentarzy:

  1. smutne ale piękne no i prawdziwe... masz talent

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, chociaż ciężko tak mówić o czymś tak smutnym, tak depresyjnie wołającym o pomoc... nie zrozum mnie źle, też miałam kiedyś trudny okres, on ciągle jest we mnie, mam wrażenie, że wiem co czujesz... uwielbiam ten fragment, jest jakby wyjęty z mojej duszy :
    ,,świat stał się piekłem
    tylko dlaczego jest takie zimne?''

    napisz do mnie, skontaktuj się jakoś :)
    też piszę wiersze
    (też?) bywam takim zdesperowanym pesymistą
    będę tu wpadać częściej!
    pisz dalej
    /chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smutny... Ale i tak pięknie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimat tego - wow. Jesteś dla mnie ciekawą postacią, niektórymi wierszami mnie łapiesz, wobec innych jestem na nie. Z ciekawości zaobserwuję (:
    stelciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi, co innego, dlatego nie sugeruję się innymi a piszę to co chcę. Po to jest ten blog. ;) Oczywiście miło czyta się komentarze, że wiersze się podobają, to mnie motywuje.

      Usuń