środa, 25 marca 2015

Wiosna

No nic smutki pora odrzucić na bok. :)
Idzie wiosna, uwielbiam tą porę roku.
Nowe postanowienia: mniej smutku, więcej chęci!

Jeszcze miesiąc szkoły, jak to szybko zleciało. Nie chcę mi się wierzyć.
Matura, maturą pora zacząć przypominać sobie lektury i wzory matematyczne :D
Wysoko mierze poprzeczkę i żałuję, że ją postawiłam bo przede mną angielski, historia i geografia rozszerzenie. Liczę góra na 40 %, no może z geografii 60% to jest słabiutko, ale trudno, dam sobię radę. W tej chwili najważniejsze jest podciągnąć się z matmy i polskiego, żeby było chociaż 90pro! :D

Niestety chciałabym pospacerować ale jestem przybita do łóżka(chora). Zostaje mi tylko się uczyć, oglądać filmy, czytać wasze cudowne wpisy i czytać rozporządzenia, bo robię kurs ochroniarki, także jakby ktoś potrzebował ochroniarza, jestem chętna haha :D

Co u mnie?
Jak zwykle problemy i problemy, bo się wszystkim przejmuję, ale dzisiaj wstałam i tak jakoś dużo szczęścia we mnie. W końcu jakiś optymizm i stwierdziłam, że będę ignorować ludzi, którzy gadają złe rzeczy na mój temat. Zauważyłam, że im dalej się trzymam od tego gówna z daleka, tym więcej się uśmiecham i tym łatwiej nawiązuje nowe znajomości. Nieśmiałość łamię jak lód!

Ludzie szkoda czasu na smutki, tańcujmy wśród odradzającego się życia w ten piękny marzec!


A tutaj trochę zdjęć, jejku jak ja bym chciała mieć w takim plenerze zdjęcia, niestety fotografowie jakich znam biorą za to duże pieniążki, a poza tym nie ma tu u mnie takich pięknych miejsc ;O




3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się twój blog. Widać że piszesz z serca :) http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia sama chciałabym mieszkać w takich miejscach. A po za tym fajny motywujący post, po przeczytaniu od razu pojawił mi się na ustach uśmiech, uśmiechnijmy się razem :) Czekam na kolejne dzieła. zapraszam http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co się bać, na pewno będzie dobrze i zdasz. Matma pewnie nie będzie trudna, bo w zeszłym roku była mega trudna.
    Nie przejmuj się tymi, co co Ci dokuczają. Nie warto sobie nimi zawracać głowy i psuć sobie humor. Więcej uśmiechu :)
    Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń