środa, 25 marca 2015

Obejmij mnie






Twój dotyk
rozpala zmysły me
podejdź tu
tak bardzo cię potrzebuję.

Drżę, gdy patrzysz na mnie
rozbierasz mnie wzrokiem
dłużej tak nie mogę.
Obejmij mnie…

Przymrużasz oczy
wiem czego chcesz,
ściskasz swe dłonie,
gdy przygryzam wargi,
obejmij mnie.

Potrzebuję twojej miłości
nie stój tak,
weź mnie całą
skosztuj każdą część mnie,
smakuję jak najlepszy trunek,
ale ty dobrze o tym wiesz.

Obejmij mnie,
tak jak zawsze,
gdy smutno czy radośnie
ale dzisiaj ściśnij mnie mocniej,
to nasza noc.

Oddech  coraz szybciej się urywa
wiem, że go słyszysz
nie czekaj,
Obejmij mnie całą…

Czas przyspiesza,
wszystko wiruje
zatrzymaj to,
po prostu mnie obejmij
chcę być jak najbliżej twojego ciała.

Obejmuje…
wypełnia mnie szczęście,
otula bezpieczeństwo.






W powietrzu czuć nutkę erotyzmu. 

Kocham go, bo tylko on daje mi szczęście.

6 komentarzy:

  1. Słodkie!! Coś w tym jest, sama jestem zakochana, ale nikt o tym nie wie, a mój "wybranek" nawet mnie nie zauważa. Typowe. Sama pisałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie wiersze są mojego autorstwa. ;)

      Może powinnaś sprawić, żeby w końcu cię zauważył. :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy wiersz, podoba mi się.

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz :-) Dziwi mnie tylko dlaczego masz tak mało obserwatorów :( Przecież taki blog zasługuję na dużo, dużo więcej czytelników :-) http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wiersz, niby taki słodki ale jednak ma to coś... rzeczywiście to dziwne że blog ma tak mało wejść i obserwatorów, ale ty masz przecież masz wielki talent :) powodzenia w dalszym pisaniu i zapraszam do mnie http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zapachniało erotyzmem. Najbardziej podoba mi się trzecia strofa - nie wiem dlaczego, ale ma coś w sobie :) Jeden z lepszych wierszy :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń