piątek, 27 marca 2015

Keep your eyes

Otwórz swoje oczy
popatrz na to niebo
czyż nie jest piękne?
Wyciągnij dłoń
dotknij to, czego ponoć nie możesz.

Uruchom wyobraźnię
tak naprawdę możesz wszystko,
uwolnij się.

Wsłuchaj się w ten bass
ciało samo cię niesie
po dźwiękach twojego serca
ono bije w rytm muzyki.
tylko tańcz swoim pasem
nie zjeżdżaj na inny.

Widzisz? Możesz wszystko!
pokochaj siebie,
tak się uczysz wygrywać.



Wydaję się ten tekst banalny, bo wierszem bym go nie nazwała, ale tworzę swój własny styl i zaraz wyjaśnię na czym on polega.

Uwielbiam muzykę trance, drumm&bass itp. Wiele nutek z tego gatunku jest totalnym bezsensem, którego nie warto słuchać, ale na szczęście są Dj'e, którzy robią naprawdę bardzo dobrą robotę i kiedy słucham tych bassów, to potrafię poznać o czym on jest, jaki ma nastrój itd.. To wcale nie muszą być bezsensowne dźwięki, tylko bicie twojego serca (czyli powiązanie, zupełnie tak jakbyś się zakochał)

A wiec ten tekst, który wstawiłam pisałam słuchając pewnych piosenek i po prostu zrobiłam takiego mixa słów, trochę nie moich słów, trochę moich. Mnie się podoba, nie wiem jak wam. Czekam na opinię. :)


 U mnie co raz lepiej częściej się uśmiecham, dzisiaj jadę do mojego faceta na tydzień i w planach mamy kino na "Zbuntowana" (druga część filmu "niezgodna") zobaczymy czy będzie ciekawy, bo lubię filmy akcji. :)

3 komentarze:

  1. Zaśpiewałam to do gitary i wyszło naprawdę świetnie. No to tak jak zwykle czekam na kolejne posty i zapraszam do mnie http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje wiersze mnie wyzwalają :)

    /chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń